خواندنی ها

راهنمای خرید مینی باراسمگ

fab5smeg

راهنمای خرید مینی باراسمگ

یکی از بهترین مکان هایی که مناسب برای استفاده از یخچال هتلی یا مینی بار ها است اتاق های دانشجویی و خوابگاه ها است که به شما این امکان را می دهد تا موادغذایی و نوشیدنی ها را داخل آن قرار داده و در هر ساعت از شبانه روز که نیاز داشتید از آنها استفاده کنید . اسمگباز انواع مختلفی از مینی باراسمگ را به شما معرفی کرده است که شما میتوانید با مراجعه به آن برای مشاوره و خرید اقدام کنید.

یک مزیت بصری که این مینی بارها دارد این است که میتواند به عنوان دکوراتیو محیط قابل استفاده باشد و با رنگ و مدل های جذابی که دارد زیبایی محیط را چند برابر کند. یخچال های کوچک و یا مینی بارها گزینه مناسب برای افرادی هستند که فضای کافی در اختیار ندارند و معمولا برای قرار دادن نوشیدنی ها و یا ترشی جات و… است. این مینی بارها در شرکت ها و یا اتاق های هتل ها قرار می گیرند که 2 حسن را به همراه دارند اول این که یک فضای ذخیره سازی سرد را در اختیار مسافران قرار می دهد و دومی در دسترس قرار دادن مواد غذایی و خوراکی هایی که در طول شبانه روز موجود نمی باشد. fab 5 smeg

انواع یخچال هتلی یا مینی بارها

  • ترمو الکتریک

ترمو الکتریک قطعه ای می باشد که از دو فلز همجنس تشکیل شده است و در یخچال های ترمو الکتریک موجود می باشد. در اصل این دستگاه ها موتور ندارند و به همین واسطه کابین یخچال را خنگ نگه می دارند این قطعه مانند ترموکوبل عمل می کند و جریان برق را تبدیل به سرما می کند. به راحتی می توان گفت که این یخچال گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در اتاق های هتلی می باشد زیرا فاقد صدا است و تنها صدای فن آن شنیده می شود

  • کمپرسودار

در یخچال های کمپرسودار از موتور و گاز مایع برای خنک نگه داشتن یخچال استفاده می شود به این ترتیب یخچال هتلی و مینی بارها کمی دارای صدا هستند چون از موتور استفاده می کنند و بیشتر برای فضاهایی مثل شرکت ها که در آنها به قدری سر و صدا موجود می باشد و صدای یخچال مانع تمرکز کسی نیست توصیه می شود و برای قرار دادن آن در اتاق های خواب پیشنهاد نمی شود.

  • جذبی

این نوع مینی بارها مناسب ترین انتخاب می باشند زیرا کم ترین سر و صدا را ایجاد می کنند و مناسب برای قرار گرفتن در فضای اتاق خواب ها می باشند در تولید این مینی بار ها از یک منبع حرارتی برای خنک کردن فضای یخچال استفاده شده است و هیچ نوع موتوری ندارد.

ویژگی یخچال هتلی و مینی بارها

  • باید علاوه بر داشتن ظرفیت مناسب فضای بسیار کمی را اشغال کنند.
  • صدای بسیار کم موتور یخچال یکی دیگر از عامل های مهم می باشد. تا مانع از استراحت افراد در اتاق ها نباشند.
  • طراحی یخچال هتلی و مینی بارها باید به گونه ای باشد که دسترسی به مواد بسیار راحت باشد و برای هر یک از مواد غذایی فضای مناسبی تعبیه شده باشد.
  • امکان جاسازی یخچال در مکان هایی مانند زیر کابینت ها و کمد ها و یا مکان هایی که مورد استفاده قرار میگیرند.

ابعاد یخچال هتلی

یخچال هتلی و یا مینی یخچال در واقع همان یخچالهای معمولی هستند که در ابعاد کوچکتر طراحی شده اند و در مکان هایی که فضا محدود است میتوان از آنها استفاده کرد .اما استفاده از آنها فقط به هتل ها محدود نمی شود و برای مکان هایی از قبیل بیمارستان ها، خوابگاه ها ،اتاق خوابها ، دفاتر کاری و اداره جات ها نیز میتوان از آنها استفاده نمود. در مینی یخچالها میتوانید برای نگهداری انواع نوشیدنی های سرد ، میان وعده و اقلام خوراکی که نیاز به دمای یخچال دارند ، استفاده کنید. ابعاد مینی یخچال

انواع یخچال هتلی و مینی بارها

  • یخچال مینی مکعبی

این نوع یخچال ها یکی از پرفروش ترین ها به شمار می روند و این به دلیل نوع طراحی آن ها می باشد که اجازه می دهند آن ها را در هر مکانی قرار دهید و حدود ظرفیت 28 تا 59 لیتر را دارند همچنین می توان به راحتی آن ها را جا به جا کرد زیرا بسیار سبک می باشند.

  • یخچال مینی سایز متوسط

ظرفیت این نوع از یخچال 80 تا 96 می باشد اما همچنان به راحتی قابل جا به جایی هستند و بیشتر برای استفاده در دفاتر مناسب می باشند. که بعضی از نمونه های آن ها دارای محفظه فریزر نیز است.

  • مینی یخچال زیر کانتری

از این یخچال ها بیشتر در مکان هایی همچون رستوران ها، فست فود ها، و هتل ها در زیر کانتر استفاده می شود و به نوعی بزرگ ترین مینی بار ها به حساب می آیند و ظرفیتی حدود 96 تا 127 لیتر را دارند و البته از مصرف انرژی بالایی نیز برخوردارند

  • یخچال مینی مخصوص نوشیدنی

این یخچال را به طوری طراحی کرده اند که برای نگه‌ داری تعداد زیادی بطری نوشیدنی بهینه شده است و نگهداری مواد غذایی.

  • یخچال مینی مسافرتی

در اصل این یخچال برای زمانهایی که به مسافرت می روید مناسب است و با استفاده از آن می توانید نوشیدنی مواد غذایی خود را خنک نگه دارید همچنین دارای کوچک ترین سایز مینی بار هستند و از سیستم سرمایش ترموالکتریک استفاده می کنند.

در ادامه به بررسی یکی از بهترین نوع یخچال های هتلی و مینی بارهای موجود در بازار خواهیم پرداخت.

 مینی بار اسمگ فاب ۵ قرمز

مینی باراسمگ مدل FAB5

ظرفیت یخچال اسمگ حدودا 36 لیتر است یعنی چیزی حدود 2 فوت و به دلیل حجم پایین یخچال اسمگ (SMEG) بیشتر مناسب استفاده در فضای اتاق‌ های هتل و یا دفترهای کار در اداره‌ها، شرکت‌ها و یا اتاق‌های خواب باشد و خانه هایی با فضای آشپزخانه کم است.

این یخچال دارای برفک زدایی زدایی خودکار نیز می باشد و میزان صدایی که تولید می کند حدودا 40 دسی بل است یعنی مقدار صدایی که در یک کتابخانه ممکن است به گوش شما برسد.

جنس بدنه یخچال اسمگ از استیل ضد زنگ است که به در مقابل ضربه بسیار مقاوم بوده است و همچنین به دلیل جلایی که به این یخچال داده شده است بسیار براق و زیبا می باشد.  

خرید یخچال هتلی و مینی بارها

برای خرید یخچال بهتر است اول به احتیاجات و فضایی که دارید توجه کنید البته نا گفته نماند که ظرفیت یخچال یکی از فاکتورهای مهم در حین خرید می باشد علاوه بر نکاتی که گفته شد عواملی همچون شکل ظاهری یخچال، کیفیت بالا، و برندی که انتخاب می کنید بسیار حائز اهمیت می باشد .

برند دستگاه تعیین‌ کننده میزان عمر مفید آن و اعتبار فروشنده تعیین‌کننده موفقیت در خرید شماست. برند اسمگ یک کمپانی ایتالیایی می باشد که از تمامی فاکتورهای فوق بهره مند است و تمام تلاش خود را کرده تا بهترین طراحی را برای محصولات خود داشته باشد همچنین از فناوری های روز دنیا برای تمامی محصولات خود از جمه یخچال های هتلی استفاده کرده است.

ما قصد یاری شما در خرید بهتر و انتخاب برتر را داشته ایم برای خریداری مینی یخچال اسمگ همین حالا از طریق سایت اسمگ باز اقدام کنید تا از خدمات منحصر به فرد این یخچال بی بهره نمانید. کافیست به دسته یخچال و مینی بار اسمگ مراجعه کنید. امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت کافی را برده باشید.  

نکته آخر

اگر که به دنبال یک مینی بار شیک و زیبا هستید که بتوانید در هر نقطه از محیط کار و یا منزل ازش استفاده کنید و جای زیادی رو اشغال نکنه  ، مینی بار اسمگ پیشنهاد ما به شما دوستان عزیز اسمگبازه.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *